Těžko popisovat tenhle koncert. Mekka rockerů v Praze, perfektní práce zvukaře, supr lidi. Nervozita, očekávání, peklo, zvony, úspěch, co dodat?

Jak jsem již naznačil, tenhle koncík byl pro některé z nás hodně srdeční záležitost, protože Hells Bells jsou prostě kult, ať si každý říká co chce.. Proto byla ta nervozita, u některých obzvlášť. A aby toho nebylo málo a abychom zachovali naši image, problémy začaly ještě před koncertem.. Díky selhání mobilního spojení Aitkena :) Ale nakonec se zadařilo a sešli jsme se všichni, dokonce jsme dokázali odnavigovat hostující KILLHIM a vyzvednout na nádraží plzeňskou Dekadenci..

Zvukař, Dekadence i část Notoru, ti všichni tentokrát dorazili včas, a tak se v klidu vše připravilo a nazvučilo a ve chvíli kdy dorazili i KILLHIM, kteří měli koncert otevřít, mohlo se v 19:00 začít hrát. Zvukař odvedl skutečně perfektní práci, což bylo slyšet od úvodních tónů old school trash-deathových KILLHIM. Sice chlapi zahráli ve třech jen nějakých 20 minut, ale mám dojem, že stihli odehrát tolik taktů co Notor za dvojnásobnou dobu. Tempo bylo zničující a především bubeník svýma nohama dokázal tak neskutečné kulomety, že vzbudil obdiv celého sálu..

Druhá na řadu přišla plzeňská deathovka Dekadence. Ti už hráli zhruba 40 minut a do neustále se zvětšujícího kotle zpěvák Maxa hřímal dostatek brutality a chropotu, že se v sále za chvilku nedalo ani dýchat. Satanovy zvony se rozhýbaly… Moc pěkný výkon.

Přesně v 21:00 nastoupil Notor a po tradičním intru jsme hned obětovali a na šibenici pověsili jednoho Odsouzence, aby nám bylo peklo milostivo.. Přesto však jsme zůstali Optimisty a již v tuhle chvíli dost solidní kotel to pochopil, a tak si zavzpomínal na Jan Žižku a jeho palcáty. Rozum to v tom vedru sice nebral, ale Srdce téměř 50 lidí před pódiem poslalo vzkaz Ivánkovi, našemu kamarádovi, který ten večer ovšem nemohl mluvit, protože vzduch nebyl čistej. Ale my jsme šli štěstíčku naproti a přestáli jsme i kriminál po zásahu Revizora. Poslali jsme vzkaz Papalášům, a na závěr předvedli pořádné Divadlo a vysvětlili, jak se stalo, že se v pekle hraje Rock Po Celý Rok. Přesto ale zvony neodbily své poslední slovo a žádalo jednoho hříšníka.. A tak jsme museli Porušit Zákon, aby bylo spokojenosti všech učiněno za dost...

A pak už jen inferno hašené pivem.. Zvony dobily, dým se rozplynul, jekot mučených ustal...

Autor: Nötör